6 Ekim 2012 Cumartesi

Eren Holding Günleri; LACOSTE VE BURBERRY


İndirimli satış günleri başladı da bitiyor bile..
Geçen hafta küçük bir tur atmıştık içeride ama tabi ki yetmedi :p Her zaman ya değiştirilmesi gereken bir ürün olur, ya da birşeyler aklınızda kalmıştır...geri dönersiniz ya :))

Yarın bir defa daha uğrayalım diyoruz..
Eğer beklediğim yağmur çizmesinin,benim ayak numarama uygun olanı gelmişse, tabi ki onu kapıcam! :)


Bu sezon mekanı o kadar başarılı bir düzenlemeyle yenilemişler ki; eski halinde olduğu gibi kalp krizi boyuta gelmiyorsunuz :)
Daha ferah ve nizami olmuş!Dolaşırken hakikaten bunalmadık,kasalar da yeterliydi..




Veeee aşk yaşadığım yeni cicilerim..
Klasik monogram bulamasam da;bu çizmelerin de rengi gayet hoş oldu :)) İlk yağmuru bekliyorum.. :p



Keşke bunlardan da bulabilseydim :(((
Ayağı "40" olanlar,şanslısınız...hala bitmediyse,KOŞUUUUUN derim ben :))))

2 yorum:

  1. Ne zaman gitsem hiçbir şey bulamıyorum bu satışlarda ben :( bulanlar güle güle kullansın diyorum canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyhh evet ama haklısın canım..çoğu zaman ben de hayal kırıklığıyla eve dönüyorum:(
    Ama bazen de denk geliyor birşeyler(tam aradığım olmasa da);p
    Teşekkürler cicim,inşallah güzel günlerde giyerim mutlu mutlu!!! E artık yağmurlar yağsın di mi??? :)))

    YanıtlaSil