4 Şubat 2012 Cumartesi

Yeni Trend: İncili boncuklu yakalar..

Öncelikle itiraf etmeliyim ki, hem simetrik olarak işlenmesi gereken malzemelerin yerlerini ayarlarken,
hem de tüm bu incileri "tek tek" dikerken helak oldum :))

Henüz bitmedi, aşağıda görünen halleri aslında tamamlanmaya yaklaştı..
Çoğu gitti, azı kaldı yani.. :)

Neler mi kullandım yakayı hazırlarken;
öncelikle siyah keçeden güzel bir kalıp çıkarmak beni baya bir uğraştırdı..





herhangibir kazak ya da gömleğin yakasının çapını baz alamadım, çünkü bu bendekilerin hiçbirine benzemiyor!
Örnek aldığım orjinalinde yaka hafif dik gibi duruyor,daha doğrusu 37 derecelik bir açı var diyebilirim:)
Gömlek-kazak kombinasyonun üzerine iliştirince şık durmuştu,görünce hayran olduğum modelde..



Daha sonra, aslen kağıt üzerinde çıkarıp,kesip, keçenin üzerine iğneleyerek kestiğim yaka bazını elime alıp başladım çepeçevre incilerle işlemeye..

Proje(!)nin tamamında dikiş ipi olarak misina kullandım.Şeffaf olup görünmediğinden, rahatsız edici renk farkları da olmadı böylece..


En ışıltılı malzemem tabi ki metre işi satılan Swarovski kristal taşlardı.. Ben bu iş için altın rengi olanını tercih ettim.


Bunun dışında baget cam boncuklar,inciler,misina,metal kordonet ve fiyonkunda kullanmak için siyah bir malzeme (bunun adını bilmiyorum) gerekti :)



Bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum.. İlk fırsatta da şık bir kombinle yayınlarım umarım:))
Oldu o zaman,ben kaçayım...şimdiden ellerime sağlık!

4 yorum:

  1. Burcu yaa çok şıl, çok güzel olmuş bile bence! Eline sağlık...Esinlendiğin fotoğraftaki model de çok güzelmiş. Birgün tak da görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya'cım:)
      İnşallah bir an önce kullanmak istiyorum ben de..umarım son hali de güzel olur.

      Sil
  2. son halini görmek için ben de sabırsızlanıyorum, voovvv :))

    YanıtlaSil