12 Ağustos 2011 Cuma

Zuhair Murad..Ennnn sevdiğim modacı! Zuhair Murad..My favourite fashion designer!











Bu postta yayınladığım üç fotoğraftan ikisinde Blake Lively var,bu bir tesadüf olamaz biliyorum ama...
Elbiseleri o kadar güzel taşımış ki,Zuhair Murad'ın yaptığı işlere ne kadar hayran olduğumdan bahsederken bunu es geçemedim.. :)






I know, i know :) there are only three photos in this post and two of them are Blake Lively's..I can not deny the truth,that's not a coincidence!


She is so much pretty in these dresses, i couldn't leave unsaid.. while mentioning about the designer:)

2 yorum:

  1. Zuhair murad benim de çok beğendiğim bir tasarımcı. Tasarımları o kadar zarif ve kendine özgü ki bayyılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hayran olunası.... :)
      "2" numara ise Ellie Saab'dır benim için!!! Tavsiye ederim..Zuhair Murad tarasımlarını seviyorsanız,Ellie Saab'a da bayılacaksınız!
      Sevgiler:)

      Sil