7 Aralık 2011 Çarşamba

Haftanın Pabucu-1

Bundan böyle yeni bir köşe olmalı blogda diye düşündüm veeee böyle birşeyin zevkli olabileceğine karar verdim! :)

Genellikle kendimle ilgili çok fazla görsel paylaşmıyorum.Ama bunlar kesinlikle benim ayaklarım!
Bir ayakkabı mağazasının outletinde çekildi bu kareler ama orada deneyip,aşık olduğum minnoşlar değil bunlar:)

Sadece annecim mağazada kendini kaybetmişken,kendi ayakkabılarımın fotoğraflarını çekerek vaktimi değerlendirdim:))


Shoe of the Week...

I thought that; something NEW should exist in this blog..and decided to prepare this post every week!

Generally i do not share too many photos of me,but these are exactly my feet! :))
The images are taken in an outlet store of a renowned Turkish shoe&bag brand..But they really belong to me,i didn't fall in love and wear them in the store.
I just spent my looooong time by taking photos,while my mum was losing herself in the store :))

3 yorum:

  1. Burcu Teyze ayakkabı çok şıkmış, çok da yakışmış...Alıp almadığını merak ettik annemle :)
    Annem bugün hamilelik döneminde aldığı babetleri saymazsak uzun süreden sonra ilk kez yüksek topuklu ve çok şık bir ayakkabı almış kendine.Beni uyutup 2 saatliğine ortadan kayboldular, meğer ayakkabı vs. almaya gitmişler.
    Şimdi de ayakkabıya uygun elbise arıyor annem internetten :( Kadınlar hep böyle midir?
    Bundan sonra yeni ayakkabıları görmek istiyoruz bloğunda Burcu Teyze, benim de fikrim olsun belki anneme hediye alırım ileride... ;)

    YanıtlaSil
  2. Oooo hafta geçti yeni pabuçları bekliyoruz ama :)Merakta bıraktın takipçilerini Burcu'cum!

    YanıtlaSil
  3. :))))) Teşekkür ederim..
    Yerim seni kuzucuk..annen de yeni cicilerini güle güle kullansın inşallah!

    Bir ayakkabı mağazasında çekilmiş olsalar da; o ayakkabılar o gün benim ayağımda o mağazaya girmiş olan ayakkabılar:))
    Yani yeni almadım:)

    Hatta geçen sene doğumgünü hediyemdi kendileri..
    Ben onlara tango ayakkabılarım diyorum,hem çok rahatlar (sınırsız koşup dansedebilirim),hem de ciciler..

    YanıtlaSil