18 Haziran 2012 Pazartesi

New Purchases: Skin Care

Bugünlerde kullanmaya başladığım ve oldukça memnun kaldığım yüz temizleme-bakım serisi;
Yves Rocher markalı "PURE SYSTEM" ...

*Mikro partiküllü olan ama cildi çizmeden hafif peeling etkisiyle temizleyen yıkama jeli,
*Gözenek sıkılaştırıcı toniği,
*Nemlendirici kremiyle...
güzel bir set!

Tavsiye olunur..



Sadık müşteri kartım dolayısıyla ve ikinci alışverişim şerefine(!),sevgili Yves Rocher'in bana hediye ettiği,orjinal boy göz makyaj temizleyicisi;
Eye make up remover "A La Camomille"





Cildimde 3-4 sene önce oluşan,daha sonra tedaviyle geçen Egzamam tekrar başlamıştı geçtiğimiz haftalarda :((
Bulaşıcı değil, ilk olduğundaki gibi çok fazla da yok ama..
kollarımda oluşan birkaç nokta,yaz aylarının gelmesi ve güneşe maruz kalmasıyla beraber birazcık kaşınıp kızarmıştı.

En kötüsü de; stres kaynaklı olduğu söylenen bu sıkıntı, iyileştikten sonra bile beyaz beyaz iz bırakıyor!


Bunun için, (zaten kremlerle içli dışlı yaşayan ben) mutlu mutlu doktorumun tavsiye ettiği dermo-kozmetik ürünleri de aldım ve kullanmaya başladım.
BioDerma vücut yıkama kremi(köpürmesi için bunu doğal deniz süngeri ile kullanmak gerekiyor) ve tüm vücut nemlendiricisi ile Excipial Hydro kullanıyorum!
BioDerma ürünleri; ABC Derm ATO sertifikalı,yani bebeklerin kullanımına uygun...
Ayrıca Paraben içermiyor!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder