3 Temmuz 2012 Salı

Eve dönüş

Seyahat başlarken ve bazı anlarda güzeldi amaaaa....
Sonradan başıma neler geldi neler!:(
Tabi Allah beterinden korusun derim her zaman ama hepi topu bir hafta 10 günlük sürece sadece benimle ilgili gelişen 3 aksilik fazla geldi:))

Yola çıkışımızın ikinci gününde,Malatya'ya gittiğimiz akşam dudağımda kocaman bir uçuk çıktı..
Sürekli zonklayan,sinir bozucu,şişkin birşey!Öyle virüslü virüslü gezdim ortalıkta; pek sevgili SIMPLEX HERPES virüsümle:)
Kuzenlerime öperim bak deyip,uzaktan uzağa öpücük yollayarak!!!

Bundan iki gün sonra; bir an bile yerinde durmayı beceremeyen annanem yüzünden, o yorulmasın diye ani bir hareket yaparak sol elimle yatak bazasını kaldırdım ve orta parmağımın tendonlarının başına öyle kötü bir şey geldi ki;
(şişip,sertleşerek ve mosmor olarak sinyal verdi iyi ki de), röntgen çektirmek zorunda kaldık.
Ağız yoluyla alınan bir ilaç ve bir jelle bunu da atlattık derkeeeeeennnnnnn.....

Bulantı,kusma,halsizlik şikayetleriyle sabahı zor edip; soluğu yine hastenede aldık!
Hayatımda ilk defa "serum yemek" nasıl birşeymiş öğrendim:) (Hep özenirdim de sürekli hasta olanlara)
:)))
Tabi serum öncesi 2 tüp kan alınırken, o kadar kanın benden nasıl çıktığına önce baya bir şaşırdım ama işlemi yapan bayan bunu kendi becerisine mal edince durumu anladım..
Sağolsun kanımı alırken başarılıydı,tahlilde de gördük ki kan değerlerim birazcık yükselmiş:)Buna da sevindik ayrıca..

Bunun da üzerinde 3 gün geçti ama hala mide bulantılarımın tam olarak geçtiğini söyleyemem...:(

Çok şükür artık evdeyiz...
Özlemişim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder