15 Kasım 2011 Salı

Haydi "DIY" layalımmm :)

Bugün çok üşüdüm, çok acıktım, çok bunaldım… Ve bu yüzden daha çok daha çok yazmak istedim..
Yanlış anlaşılmasın; halet-i ruhiyemin müsebbibi kesinlikle kasvetli havalar değildir.Yağmuru,karı,fırtınayı,sonbaharı,kurumuş dökülen yaprakları çok severim :)
Sadece sıkıldım işte!
Hal böyleyken bu can sıkıntısından kurtulmak için, neşeli&zevkli&renkli bir şeyler yapmak lazım..
Bu sıralar DIY (do it yourself) projelerine sarmış durumdayım.Mesela geçen akşam amatör ama yine de başarılı sonuçlanan bir çalışmaya imza atmanın haklı gururunu yaşıyorum :))
Bunu sonraki postta paylaşırım belki.Ama kısaca şöyle bişey; sade, gri, düz bir hırkaya antrasit renkte dantelle bazı uygulamalar yaptım.Henüz giyip denemedim ama üzerimde de güzel duracağını ümit ediyorum..

Veeee şimdi hayata geçirmek istediğim “minik minicikkk projecik”lerle ilgili görsellerle sizi baş başa bırakıyorum..
Hadi buyrun! :)

Evinizde yapabileceğiniz bu oyuncaklar,tamamen çocukların hayal dünyalarının ürünleriymiş..Çizimlerden esinlenerek üretilmiş,bu oldukça ilgi çekici:)

Bu peçetelikler de yapılışı çok basit küçük hediyeler olabilir arkadaşlarınız için..Eğer benim gibi keçelerle uğraşmayı seviyorsanız,denemeye değer:)

Bu iğneliklerden her eve lazım:) Çok hoşuma gitti,kesinlikle yapmalıyım..

Yine evinizde mevcut olan,eskimiş,boyası çizilmiş herhangibir çerçeveye bile uygulanabilir.Sadece malzeme kutularımı karıştırarak birkaç parça dantel bulup,yapıştırmak yeterli,bu güzel şeyi ortaya çıkarabilmek için..

4 yorum:

  1. İğneliklere bayıldım, cici bir hasır sepet içinde süs olarak bile kullanılabilir.Rengarenk harika görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. peçetelikler çok hoşuma gittiii, ben de yapmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ben de bayıldım.. Her eve lazım bişi aslında,dikiş kutusunda da yerini almalı :)
    Fırsat bulup da,üretime geçebilirsem sana da yaparım inşallah canım benim..

    YanıtlaSil
  4. İĞNELİKLER HARİKA SÜPER :))(mİRAY)

    YanıtlaSil