30 Ocak 2013 Çarşamba

Çit pasta..


"Tatlı sürprizler" adında bir yemek programında görmüştüm ilk,bu şirin şeyi :))
Daha doğrusu bu fikri...
Çünkü bu temelden hareketle,tamamen hayal gücünüz ölçüsünde farklılıklar oluşturabilirsiniz..!



Dizayn kısmı; görüldüğü üzere malumunuz :)
Açıkcası pek pratik değil yapılışı..O kedi dillerini kelepçe kalıbın kenarında dik tutmaya çalışırken biraz sinirlenebilirsiniz....Sakin olun :)


Yuvarlak veya kare kalıp kullanabilirsiniz.
Kedidillerinin sadece bir tarafını (çok hızlı bir şekilde) süte batırıp çıkarmalısınız.Fazla emerse yumuşayıp dağılabilir..
Süte batırdığım tarafı içeri dönük yerleştirdim ben!Dış kısımlar şimdilik biraz sert ve kuru..
Ama bir gece dolapta bekledikten sonra,servis edeceğiniz zaman,yumuşacık kek kıvamında oluyor!Yani görsel olarak da sıkıntı yok,yerken de kıtır kıtır olmuyor:)


Yerleştirmeye başlamadan; pişirip bir kenarda (ara ara çırparak) soğumaya bıraktığınız kremayı şu malzemelerle harmanlayabilirsiniz;
Bütün fındıkla,minik minik doğranmış çilekler ve damla çikolatalar..En üste de,ben daha kocaman çilekler,çikolata parçaları ve M&M's ler ile serpiştirdim:)

Ayrıca en altta ve arada bir kademede birer sıra daha kedi dili kullandım..
Bu defa iki tarafını da ıslatarak (ki kabarıp kek gibi olsun) :)

Gelelim krema tarifimize......

*1,5 kg süt
*10 kaşık şeker
*3 kaşık un
*3 kaşık nişasta
*Vanilya
*Son olarak da,ılıkken toz halinde krem şantiyi içine döküp çırpıyoruz!

Afiyet şeker olsunnnnnnn.....
:))))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder