14 Şubat 2012 Salı

"Ataol Behramoğlu" sen ne güzel bir şairsin...!!!

Yitik bir ezgisin sadece,
Tüketilmiş ve düşmüş gözden..
Düşlerinde bir çocuk hıçkırır
Gece camlara sürtünürken;
Çünkü hiç bir kelebek
Tek başına yaşayamaz sevdasını,
Severken hiçbir böcek
Hiç bir kuş yalnız değildir;
Ölümdür yaşanan tek başına,

Aşk iki kişiliktir...


Aşk iki kişilik ama bence hiçkimse diğer yarısını bulduğu zaman, aslında "2" olmuyor...
Yine "BİR" oluyor!
Yeni hayatınız;
2 kat daha yaşama sevinci dolu,
22 kat daha eğlenceli,
222 kat daha mutlu olabilir ama yine "1" olursunuz....eğer bu duygular gerçekse,aslında bu kahvefincanları gibi bütünleşen bir organizma olursunuz :)

Ne yalnızlık kalır geriye,ne de kuru kalabalık..


*dipnot*
Bu bir Sevgililer Günü postu iken, acıklı bir iç çekişe dönsün istemezdim kesinlikle..
Sadece şunu da söylemek isterim ki; zamanımızda bir çok sevda yeterince içten değil ve paylaşımlar zayıf :(
İlişkiler hesapla kitapla, "yalandan,şakacıktan" yürüyor,ya da biz yürüdüğünü zannediyoruz!

Ama tabi AŞK'ın hakkını verenler de yok değildir! (umarım)
Ve ben gerçek aşkı yaşayanların SEVGİLİLER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM!...

Nice mutlu "Valentine's Day"lere :)))) ...........

4 yorum:

  1. Gerçek aşkı kutlayanların dediğin için üstüme alındım canım :) Veee teşekkür ediyorum! Sana da çook daha güzel sevgililer günleri diliyorum! Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Balık suyun içinde suyu arar mı hiç ?
    Aşık olan aşkı arar mı ?
    Mesele aşkı aramak değil,
    Baştan aşağı Aşk olmak ...

    YanıtlaSil