11 Kasım 2012 Pazar

Koca karı ilaçları...


Koca karı ilaçları ve bitki çayları mevsimi açılmıştır...
Duymayan kalmasın lütfeeeen! :)






Yaşanmaya başlanacak örnek diyaloglardan seçmeler;
A kişisi;
"Offf Pfff başımda bir ağırlık,tüm vücudum da ağrıyor,zaten bademciklerim de patlama noktasında..." (Bu böyle gider) ;p
B kişisi (genelde ben olurum bu);
"Aaaaa kuzum!sana hemen bir koca karı ilacı çakayım ben,hiçbirşeyin kalmaz!
Bak sen de yap..Çok basit! Limon-tarçın-bal :)))
Unutma..Erken teşhis hayat kurtarır!"
.........gibi muhabbetler pek yakında :)

Şaka bir yana;
ben hasta olsam da,olmasam da çocukluğumdan beri annemin hazırladığı nane-limonu hep severdim..Hala da severim:)
Sürekli birşeyleri karıştırıp,değişik tadlar elde etmek zevklidir benim için..

Hazır,son yaptırdığı check-up sonrası, sağlıklı yaşam kürlerine merakı daha bir artmış olan bir babam varken :)
Akşamları evden daha güzel,aromatik kokular yükselmeye başlamıştır! Bilginiz olsun:)))

Bu akşamki spesyalimiz;
Doğal-kurutulmuş kuşburnu,
Tarçın çubuğu,
Bir dilim taze zencefil(ama çok fazla değil,acı yapabilir çünkü)
Karanfil,
Melisa yaprakları(yine bahçeden toplanıp,kurutulmuş)
Limon halkaları
veeee süzme bal..



İçenlere şifa olsun... :)))



6 yorum:

  1. suan cok gerekli cok :(
    takibindeyim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  2. Ah canım hem de nasıııııl... :)))
    Teşekkür ederim!Ben de sana gelicem,görüşüürüzzzz..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ohh hamarat Burci teyzeeeeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşuuuummm...annecin de biraz büyüyünce sana hazırlar bunlardan:)
      Sen hiiiiç hasta olma diye! :))))

      Sil
  4. Her akşam farklı bir bitki çayı yudumluyoruz Dehan’la film izlerken :) ben Paris’ten aldığım çayları, aktardan doğal bitkileri harmanlamayı çok seviyorum bu tarifi de mutlaka deneyeceğim tatlım, kışın en vazgeçilmezi zencefil ve ballı çaydır benim için :)))

    YanıtlaSil
  5. Hem de nasıl severim ben de canım.. :))
    Size afiyet şifa olsun!sağlıklı ve keyifli birşey bu..Kışın bol bol tüketmek lazım!

    YanıtlaSil