20 Eylül 2012 Perşembe

Gezi Günlükleri; Münih-III


Şimdi sıra "Royal Dining" de...
Bu insanlar yaşamlarındaki ihtişamı; sadece davet salonlarına,yatak odalarına,müzik odalarına yansıtmamışlar..
Yiyip içerken de bunu dibine kadar yaşamışlar :)))
Bu ışıltıya hayran kaldım..


Tüm parçalar cam dolapların içinde olduğu için,fotoğraflarda biraz parlamışlar! Tek tek eklemek yerine,toplu halde görebileceğiniz bir kolaj daha şık olur diye düşündüm.. :)

Aşağıda da gümüş suplalar masaya dağılmış halde, tam bir masa düzeni olmasa da,ortalama bir dizilim var..kapaklı servis tabakları,şamdanlar...vs


Karşımıza kraliyet taçlarından biri çıkıyor!Bu ağırlıkları başlarında nasıl taşıdıkları da ayrı bir konu ama..

Gösterişli ve asil durduklarına itirazımız yok:)




Bir erkek binbir emekle evlenip,ne aşklar sevgiler beslediği hatuna nasıl bunu yapabilir ki..
Herhalde onu çok "sevdiğinden"!!! :)
Kimin "sevgili eşi"ydi tam olarak hatırlayamadım ama kafatasının üzerinde bulunduğu yastıkta gördüğümüz üzere; Decranios Ioannis Baptiste Hatun imiş kendileri... :)


Bu camekanlı şık dolapta ise; estetik duruşuyla arz-ı endam eden bir el var..


Bu çerçevede de köprücük,kaval ne ararsanız var..
 :))))






Aşağıdaki fotoğraf ise bir bebeğin cansız,çürümüş vücudu :( Bunu bile sergilemekten nasıl bir zevk almışlar,henüz çözemedim..


Bir kraliyet masası daha..


Ev halkı Pazar günleri kiliseye kadar yorulmasın diye,Residenz'in içine bir kilise bile yapılmış!


Burası müzik odası..Köşede duran beyaz seramik soba gözalıcı!


Arplara daha yakından bakıyoruz..


Enteresandır, yataklar inanılmaz yüksek..Eskiden insanların daha iri yarı olduğu söylenir hep,Osmanlı padişahları için de duymuştum bunu! Bu yatağa ben ancak zıplayarak çıkabilirim mesela:)
Burada uyuyanlar, kocaman insanlar olmalı.. :p


Duvar kağıdı ve yatak örtüsü birbiriyle "perfect match" halinde bu odada :)
Gerçekten mükemmel uyum! Sedefli görüntü ayrı bir güzellik katmış..

Konser salonu tarzında bir mekanı,üstteki asma kattan transit geçtik!
Tam olarak ne amaçla kullanıldığını bilmiyorum açıkcası :)


Ben diyorum ki...............
Munih'e veda bakışını attığımız "Kuleden seyr-i şehir" kısmını son posta bırakalım!
:))
Şimdilik hoşçakalın!


5 yorum:

  1. Thank you very much Jeeh Trend:))
    I couldn't read all the posts yet,but i will turn back to you as soon as possible:))
    As i saw,you don't write in English?am i right?

    I will follow you:))See you later..!
    Loves
    Burcu

    YanıtlaSil
  2. keyifli bir gezi olmalı :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl keyifliydi.. :))
      Tekrar dönüp uğradığımız 9 şehri tekrar karış karış gezesim var...
      Bazılarının tadı damağımızda kaldı çünkü:p

      Sil
  3. Kocaman bir wooouv demek istiyorum royal highness! :)) yemek takımları, yatak odası, beyaz soba ve arp nasıl rüya gibi. Saray kelimesinin ihtişamı ile özdeşleşen detaylar olmuş resmen :)

    YanıtlaSil
  4. Offff Gizem'cim inanılmazdı :)
    Münih için sıkıcı ve anlamsız bir şehir olduğunu söyleyenler olmuştu gitmeden...
    Ama bu "residanz" için bile gidilmez mi sence de? :))

    YanıtlaSil