12 Eylül 2012 Çarşamba

ZARA indiriminden son ganimetler.. :))


Markalar bu kadar çılgın indirimler yaparken nasıl dayanabilirim ki? :))
Bu ayakkabıyı bir blogger arkadaşın yaptığı bir postta görmüştüm..Krem rengi versiyonu, aradaki deri bandı çıkarıp, "studded" hale getirmiş! Çok da hoş olmuştu..



Bir tanecik ve "36" numara görünce hemen kaptım!!!


Zoom out hali de budur!...
İndirimli fiyatı 19.90 TL :)


Son birkaç sezondur leopar kemer arayışındaydım..Genelde kış sezonlarında,ancak vurulabileceğim bir leopar deseni ile buna uyumlu babet kombinasyonunu yakalayamayınca, bunu hep ertelemiştim :))

Tam olarak aradığım parça bu değil ama hem fiyatını görünce,hem de kafamda oluşturduğum kombini hayal edince; fena değil almalıyım dedim..
Umarım hoş durur..

Hakiki deriden üretilmiş bu kemerin de son fiyatı 19.90!!!
99.90 TL'den düşmüş :)



Burada kumaşların dokusu fotoğraflarda hissedilmiyor,hemen tarif edeyim :)
Nil yeşili piliseli etek uçuş uçuş,yok gibi..Fiyatı da dudak uçuklatan cinsten!!!"bu tanımlama genelde yüksek fiyatlar için kullanılır ama neyse" 
(139.90'dan 19.90'a düşmüş)
Wuuuuu....Almayanı dövüyorlar..ki ben zaten bu renklerde bişey istiyordum :)

Saks mavi & lacivert arası diğer şirine eteğimiz ise sezon başından beri gözüme çarpıyordu..
Bu da 119.90 dı galiba,emin değilim..yine 19.90'a düşmüş :)
Yine dayanamadım!

Pudra rengi tatlı mı tatlı bir elbise daha var ki; onu sevgili kızkardeşime kaptırdım:)))
Çok da yakıştı,güle güle giysin!
Onu fotoğraflayamadım.. O da aynı fiyatta :)

Geeeeeel vatandaaaaaş!!  [Ne alırsan 19.90] kampanyası gibi oldu bu :))))
Tamamen tesadüf....

Bir sonraki alışveriş postu;
uzun zamandır yapmadığım "HAFTANIN PABUCU" serisinden olacak..
Lütfen bekleyiniz...
:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder