13 Eylül 2012 Perşembe

New Purchases; COSMETICS


Kozmetik alışverişlerime de ara vermem gerekiyor biliyorum..:))
Ama yurtdışına çıkmışken, pek yakında ihtiyacım olacak birkaç malzemeyi,şimdiden edinmem mantıklı olacaktı..
Bu sebepteeeeennn; Türkiye'de 2-3 katına satılan birkaç parça aldım,hiç pişman değilim :P

Amerika'daki gibi fiyatlar hayal ederek gidip,üzülerek bunu bulamasam da...nispeten uygundu fiyatlar!



Highlighter&concealer göz altı kapatıcım olmazsa olmazlarımdan..Bitirmek üzere olduğum ürün de yine Christian Dior'dan! Ondan vazgeçmedim..
Henüz açmadım ama diğeri yakında biter,bunun hazır olması iyi oldu :)


En hızlı tükenen makyaj malzemesi olan "Mascara" da bence her zaman yedeklenmeli..
Herhangibir indirim ya da kampanya olduğunda; zaten birkaç hafta ya da ay içinde biteceğini bildiğiniz malzemeyi alıp hazırda tutmak zevkli oluyor:)

Berlin'in en meşhur alışveriş merkezi "KaDeWe" de dolaşırken, aramızda Türkçe konuştuğumuzu duyan birçok Türk mağaza çalışanıyla selamlaştık..
Birisi ise DIOR standında görev yapıyordu,bu hoş bayanla uzun uzun sohbetler ettik!Oldukça misafirperver davrandı bize,alışverişimizde de yardımcı oldu ve mutlu etti bizi :)

Rimel tavsiyesi isteyince bana bu ürünü önerdi.Hem far hediyesi,hem de isteklerimi karşılayan özelliği olduğu için.. (dolgun ve kıvrık istiyordum çünkü) :))
Ben de bunu aldım..
Ama aklım hala tuşuna basınca ucu dönen ve kendiliğinden sürülen teknoloji harikası rimelde :))
Bir dahaki sefere artık,napalım..




  
Temizleme sütüm de yoktu bu aralar..Bir markette 3-4 Euro arası bir fiyatla satılan bu ürünü görünce kaptım hemen :)


Ojenin markasını hala çözemedim ama rengi ve dayanıklılığı tam istediğim gibi :)


Bu aralar aşk yaşadığım, bayıla bayıla kullandığım hediye parfümüm CHLOE'cim yavruladı :))
Yine aynı alışveriş merkezinden yaptığımız bir alışverişte verilen sürpriz numune hediyeydi bu minyatür Chloe şişesi :)))

2 yorum:

  1. Ben diorun mavi mascarasini almistim ama hic memnun kalmadim :(

    YanıtlaSil
  2. Hmmm 1-2 defa kullandım canım,daha önce de denemiştim tester ını..
    şimdilik başarılı görünüyor:)Bakalım kullandıkça anlarım!

    YanıtlaSil