7 Kasım 2012 Çarşamba

Gezi Günlükleri; KARLOVY VARY

Bugün en yoğun geçen günümüz olmalı..
Aynı gün birkaç ülke ve şehir değiştirmiş olduk!Sabah Münih'ten hareketle, uzuuuuuuuun otoban yolcuğuyla Almanya sınırlarından çıkmadan evvel Nürnberg şehrini birkaç saat de olsa kısa ve öz yaşadık.. :)
Oradan hareketle, Çek Cumhuriyetine giriş yapıp ünlü SPA merkezi,Jet sosyetenin uğrak yeri kaplıcalar bölgesi Karlovy Vary 'ye vardık..

Biblo gibi duran,şık mimarileriyle göz kamaştıran evler...
İlk görmeniz gereken karenin bu olmasını istedim!Çünkü en başarılı çekim bu oldu :)
Fonda gri bulutlar ve su kanalı boyunca uzanan evlere vuran akşam güneşi...

Masal gibi bir görüntü değil mi....?

Otobandan ayrılarak,bir dağ yolundan içeriye doğru giriyoruz bu noktadan sonra..
Virajlı bir dağ yolu hatırlıyorum.Döne döne merakla ulaşmak istediğimiz hedefe doğru ilerliyoruz! Tabi henüz göreceklerimizi bilmeden :)

Karşımıza ilk çıkan mimari güzellik bu bina oluyor..
Kültür merkezi gibi birşeydi sanırım,sanatsal aktivitelerle ilgili afişler gördük giriş kapısında.

Bir panoramik görüntü...Mekanı daha iyi gözünüzde canlandırabilirsiniz bu noktada!

Karlovy Vary'deki konaklama masrafları en yüksek otellerden birinin önünden geçiyoruz..

Yine bir su kanalının üzerindeyiz!

Bu şirin mavi panjurlu rüya evin penceresinden el sallayarak, şimdilik veda ediyorum sizlere..
KARLOVY VARY gezisinin devamında buluşmak üzere.....

1. geçen yıl nisan ayında gitmiştik günübirlik. çok güzeldi. şifalı sulardan içmiştik...

1. Mmmm şifa olsun canım:)
      Tabi rehberimiz,grubumuzdan bazı soru soran tiplerle dalga geçmişti..Öyle 1-2 yudumla bi hastalığınız falan geçmez.Jet sosyete burada 2 haftalık kürler uyguluyor demişti:)))
      Ben bir yudumcuk denedim ama mekanın atmosferi herşeyin önündeydi...

2. Yaaaa biz Prag’taki 4 günlük tatilimizde şehri arşınlamaktan ve müzeleri gezmekten dışarı çıkamadık. Oysa ne çok istemiştim bu minik kaplıca diyarına gitmeyi. Şimdi fotolara bakınca bu masalsı güzelliği dünya gözüyle görmediğime bir kez daha pişman oldum ama Prag’a bir daha gitmek için de güzel bir sebep oldu :) küçük oyuncak gibi duran evleri iler şahane bir yer gözüküyor Burcu’cum :)

3. Canım benim hiç pişman olma..Yine gitmek nasip olur umarım diyelim o zaman:)))
    Sizin durumunuzun aksine,biz de Prag'a doyamadık! :)
    Turla gittiğimiz için,gezebileceğimiz belli yerleri gördük ama ben en az 3-4 gün daha gitmek isterim Prag'a :)))